Anda pelawat yang ke :-

11 August 2012

kita merancang Allah tentukan

Assalamualaikum.

nah. baca nie. aku curi daripada facebook.

pernah tak rasa bahagia bila sesuatu yang kita tak sanggup hadapi.kita tetap hadapi dengan tabah.

aku bahagia dengan cara hidup aku yang single but not available nih.

aku dah tak kisah apa nak jadi jadilah. sekarang aku more to selfish (bhahahaha)

kadang-kadang. menjaga hati orang lebih memenatkan daripada menjaga hati sendiri.

big girl. don't cry. aku dah tak meratap sedih bila aku kehilangan semua yang aku sayang dalam sekelip mata.

aku bersyukur. sekurang-kurangnya aku masih ada Allah. Aku masih punya Allah.

tanam dalam hati.
'' Allah yang tentukan. kita sebagai manusia. hanya mampu merancang. ulang suara. hanya mampu merancang.''

''sejauh mana, sebaik mana, sekukuh mana pon perancangan kita.. yang menentukan ialah Allah.''

ops satu lagi.yang nie please take note.
stop call me sombong boleh? sebab bukan kerja aku nak explain kenapa aku nie macam sombong sangatt.. janganla judge aku macam tu sekali. tak kenal maka tak cinta kann... apa yang ada dalam FB tuu...dalam tu ja la okay? tak lebih tak kurang. kita kawan okay? 0 - 0 = seri okay.

take note yaa kawan-kawan. lebiu <3


babaiii~

No comments: