Anda pelawat yang ke :-

13 August 2012

lepaskan ia pergi



belajar menghargai...atau lepaskan dia pergi..

kebahagiaan sesuatu yang bukan milik kita.


aku tahu kau kuat ..kawan


tidak mudah untuk menghargai seseorang yang kita sayang tanpa kita sedar.

tidak mudah menjalinkan sesuatu tanpa ada perbalahan.

kita sayang tapi kita tak tahu bagaimana nak hargai. 

mungkin aku. ya aku. 

aku mintak maaf sebab tak pernah menghargai  kehadiran kau sebagai sahabat aku.

bila aku kehilangan kau, aku juga kehilangan orang lain. semua atas dasar aku SAYANG.

di mana aku berada di satu tahap. 

aku berhenti menyayangi. 

tapi siapa aku untuk berhenti menyayangi. aku cuma manusia.

jauh di sudut hati. aku rindu kau. 

aku harap bila kau kehilangan aku, aku telah ajar kau satu benda yang kau sendiri akan belajar..

belajar menghargai seseorang sebelum kehilangan.

kau rasa kau telah kehilangan aku, ya kau benar-benar kehilangan aku.

tapi satu yang harus kau tahu tapi aku tahu kau tak tahu

doa aku sentiasa mengiringi kau.

semoga Allah permudahkan jalan kau di sana.




No comments: