Anda pelawat yang ke :-

01 August 2012

Allah is enough for me

assalamualaikum..
gelojoh kan? lepas salam terus gambar..
okay. aku cuma nak bagitaw.. aku suka statement kat atas tu "Allah is enough for me."

bila aku rasa aku mulai jatuh. aku cuba bertahan dan cari kata-kata motivasi dengan harapan semangat aku pulih seperti sedia kala. 
ok fine fine fine..

bila manusia tak mau layan aku atau aku yang tak mau layan manusia. 
aku layan la robot yang hmm agak menyakitkan hati

tak pun aku layan.lagu insyaAllah by Maher zain.. memanglah dah lapuk lagu nie...
orang mana layan dah lagu neh..
tapi bila dah faham maksud dia.. aku dengar sepuluh kali pon aku tak kesah.
yang penting hati aku berhenti sakit.

dah tenat melayan kerenah manusia yang lupa hati ini cuma satu
bila disakiti..cuma hati ini yang rasa,
bila dilukai..cuma hati ini yang menangis.
bila gembira..hati ini yang merasa sengsara bila bahagia itu seketika cuma.

aku tak pernah harapkan semua orang faham aku. tapi cukuplah jangan herdik aku. sebab aku cuma manusia
plus.. disaat aku memerlukan..aku tidak punya sesiapa. sebab itu.. aku rasa.. Allah is enough for me.


No comments: