Anda pelawat yang ke :-

21 July 2012

kita tak sama.


meow..cute kan?


Sometimes you will never know the TRUE VALUE of the moment until it become A memory.

:: kan? oke out of topic



setiap manusia berbeza-beza. Kita tak Sama walaupun serupa. kau lain. aku lagilah lain. warna rambut boleh sama. tetapi warna hati? adakah ia masih sama?

begitu juga gaya penulisan setiap blog. semuanya berbeza. kecuali copy and paste.
aku dengan cara tersendiri. membawa penampilan tersendiri. dia dan dia bawa gaya dia tersendiri.

dekat sini aku nak protes sikit. bila aku menulis. jangan pertikaikan aku bercakap tentang kau dan kau.
sungguh. aku tidak specific. aku campur tambah tolak ganti semua dalam satu penulisan. itu cara aku. ini blog aku. tak suka boleh tekan pangkah yang cantik kat atas tu.


nampaknya aku kena explain jugak buat yang suka kaitkan aku dengan blog. tak ramai tapi sumpah sakit hati sakit telinga. lepas nie.tolong tutup mulut tu. stop kaitkan aku.  kalau tak suka jangan baca.


 suka hati aku lah kan nak tulis macam mana pun kan.


perenggan pertama, aku tulis pasal benda lain, dalam perenggan yang sama.aku tulis benda yang tak sama tetapi aku letakkan di perenggan yang sama. so, boleh jadi.. cerita aku ada 10 dalam 5 ayat. paham? 

k bye~

No comments: