Anda pelawat yang ke :-

03 July 2012

super duper big dinner. bye!



assalamualaikum,. 2 july 2012.. nih super duper dinner with my family. opss..mama and abah kat kedah. nie dengan cousin. best weyh.. sapa-sapa yang dok kat nilai sure taw tempat neh. bersebelahan dengan giant.tingkat atas skali...kedai steamboat apa ntah. by the way. hilang sikit tekanan aku kat kolej k. thankss...

semalam jugak aku boleh berhenti mimpikan si KETAM..wehoo~~ tamo ngidam lagi k perut.... bye. enjoy dengan gambar yang agak bersepah susunannya nih. sayang you olllllss


alololo comeynya hanalisa amani. i love you babe :)
sebelah pinggan udang tu aku pilih. aku nak bagi tau sebab aku tak suka order untuk makan. sebab aku tak reti nak pilih makanan.


sup fish-ball daripada chef kimi kecik :P


auchh kimi,, nak aiskrim jugakk

aiskrim jugak :) yang ke-7
boleh tak abaikan yang tumpah tu...:)
sedap oke.


bye










No comments: