Anda pelawat yang ke :-

25 June 2012

tentang sahabat.

pernah tak dengar ..Kebahagiaan Dalam Perpisahan? ala yang lagu syahir tu. okay. Kat sini bukan nak story pasal Syahir tapi tentang sahabat.




Buat sahabat yang pernah menjadi sahabat aku. Terima kasih daun keladi. Firstly, aku nak minta maaf, sebab aku tak mampu jadi sahabat yang baik. And terima kasih sebab selama kita bersahabat, kau cuba mengenali aku dengan sebaik mungkin. Terima kasih sebab selalu ada tidak kira susah dan senang. Tapi setiap pertemuan pasti ada perpisahan. sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula kawan.

Bila kau dah pergi jauh-jauh dari hidup aku. Tipulah aku tak rindu aku tak sunyi. Aku masih rindu dan sunyi. Tapi bila kau dah mampu tersenyum bahagia bila kau pergi. Aku pasrah. Mungkin ini yang terbaik untuk kau. Baiklah.. kita bawa haluan masing-masing. Kali ni aku ikhlas lepaskan kau pergi. Sungguh aku ikhlas!
Aku harap kau sentiasa tersenyum.

(aku juga punya hati yang tahu berkecil hati seandainya ditengking bertalu-talu. terima kasihlah atas layanan itu. aku pergi. janji takkan menyusahkan kau lagi. aku redha. selamat tinggal )

No comments: