Anda pelawat yang ke :-

13 October 2011

percaya atau tidak

hey.sila baikan,tetapi.please.saya nak diri saya yang dulu.
salam..hye there..
saya tak tahu kenapa saya selalu bersedih tanpa sebab.
kadang-kadang saya jadi sangat sebak juga tanpa sebab.
wahai manusia...percayalah.sejak 2 3 hari ini saya sering bersedih

bukan saya saja yang merasai.tetapi sesiapa saja yang melihat saya turut merasai.
percayalah ..ia sudah cukup buat saya menjadi sangat derita.

bukan kejap ja kesedihan yang saya tanggung. tapi sepanjang hari!
tolonglah.saya sangat penat.
cukuplah apa yang saya lalui sepanjang hidup saya.
berilah saya peluang menghembus nafas lega sekali untuk seumur hidup ini.

ia sangat mengganggu study saya.
ia juga menganggu kosentrasi saya ketika di dalam kelas.
saya akan selalu berfikir. berfikir tentang apa yang saya rasa ianya sama sekali tidak masuk akal.

#tolongsaya

No comments: