Anda pelawat yang ke :-

12 January 2013

cinta itu fitrah.

assalamualaikum... agak lama aku tinggalkan laman yang tidak disapu.. sunyi. kenapa tak semeriah dulu?.. atau cuma aku yang rasa hakikat ini.. buat tahun baru.aku cuma ada satu azam. dengan hati yang tenang.. aku cuma mahu berjaya.. better late than never.thanks a lot to capital M ....semoga kekal rasa di hati meskipun tiada pertalian istimewa..tidak ada yang lebih baik selain menjadi yang halal buat kami berdua. semoga restu kedua orang tuaku hingga ke syurga kita di akhirnya suatu hari nanti. hidup cuma sekali..kalau kita terus menharapkan kesilapan mengajar erti kehidupan... teruslah begitu. kerana seumur hidupmu hanya diisi dengan pengajaran yang melukakan hati semua orang. jangan gopoh dengan keinginan memiliki atau sekadar mencuba nasib. jangan mungkir janji.. aku cuma doakan terbaik untuk   kalian.....

No comments: