Anda pelawat yang ke :-

28 September 2012

chaiyok TASYA!

Assalamualaikum..

kami bahagia :)



Blank ! Blur.

Hari ini exam.
Esok pulak interview. seperti biasa jadual aku sentiasa padat dan busy yang "dibuat-buat"

malam nie angin sepoi-sepoi macam kat tepi pantai ditemani kak Dato' siti Nurhaliza punya lagu :P

tergoda pulak dengan lirik lagu "melawan kesepian"

"sepahit apapun ini..
pelajaran yang beerti
semoga kepergiaanmu
tak akan merubah apa pun"

okay cukup
yang tuh ja.. yang lain..tak bermakna.

kadang-kadang hidup tak seindah yang kita bayangkan.
dan
tidak semudah seperti yang diharapkan.

bersedia untuk melepaskan sesuatu yang kita sayang adalah sesuatu yang "Gila"
tapi kalau itu yang terbaik .. aku rela.

aku khianati janji aku sendiri.
aku khianati prinsip aku
aku khianati keegoan aku

tapi aku bahagia dengan pengkhianatan aku.

"apa pun yang terjadi..
berjalanlah tanpa henti"

so. bila aku buat keputusan nanti. aku harap aku cukup kuat untuk
..hadapi apa saja kemungkinan.

aku kalah dengan perasaan aku sendiri.


Ya Allah...tuntunilah langkahku :')

No comments: